Produkt niedostępny
H&M
H & M - Warhol Biały H&M
Opis produktu
Andy Warhol (1928-1987) jest uznawany za najważniejszego przedstawiciela nurtu pop-art. Jako krytyczny i kreatywny obserwator amerykańskiego społeczeństwa, badał kluczowe motywy dotyczące konsumpcjonizmu, materializmu, mediów czy sławy. Czerpiąc inspirację ze współczesnych reklam, komiksów, produktów konsumenckich i najsłynniejszych postaci Hollywoodu, Warhol zaproponował radykalne przewartościowanie przedmiotu sztuki. Dzięki Warholowi puszka zupy Campbell i butelka Coca-Coli stały się tak samo godne statusu artystycznego, jak każda tradycyjna martwa natura. Klaus Honnef. Taschen. Język angielski. 96 stron. 21,0 x 29,7 cm
Szczegóły produktu:
- Kategoria: książki
Podobne produkty
-
Książka Wouf
-
Książka Hardie Grant Books (uk) - ANSWEAR.com
-
Książka Gmc Publications
-
Książka Ryland, Peters & Small Ltd
-
Książka The School Of Life Press
-
Książka Dorling Kindersley Ltd
-
Książka Peppa
-
Książka H&M
-
Książka Designworks Ink
-
Książka Workman Publishing